14/3/13

AQUÍ TENIU ELS POEMES DELS POETES DE 5èB

A continuació podreu gaudir de 3 poemes seleccionats per votació dels alumnes de 5è.  Es tracta d'un exercici literari basat en crear un poema utilitzant les següents paraules: vida, amor, simpatia, amics, justícia, gràcies i univers.

 
LA VIDA

Gràcies a l'univers 
es creen els planetes.

Gràcies als planetes
hi ha vida.

Gràcies a la vida
sabem el que és la simpatia
i la justícia.

Gràcies a la vida
sentim l'amor
i feim amics.

Jaume Marques .




ELS MEUS SENTIMENTS
 
La justícia sempre guanya,
en tots els llocs,
fins a la muntanya.

Jo sempre dic graciès.
Per la meva força de voluntat
i tant amor i tanta simpatia.
Els meus amics em diuen 
gràcies tot el temps
pels meus sentiments.
 
La justícia sempre guanya,
en tots els llocs,
fins a la muntanya.
 
Luis Ricardo Suárez De Abreu.



LA VIDA SENSE AMOR


La meva vida no tenia simpatia.
L'amor havia desaparegut.

Els meus amics
me feien un abric,
-gràcies! els vaig dir.

La justícia és una cosa 
que alguns no poden tenir. 


Valentino Coppola Ferrari.


































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada